SanWrite

Mijn eerste interview heb ik verzonnen. Geen fraai begin van mijn journalistieke carrière die ik, sinds het zien van Lois Lane in de tv-serie Superman, ambieerde. Ik ben Sandra Westerkamp en was 12 jaar.

Dat je een mooi verhaal niet hoeft te verzinnen, weet ik inmiddels. Ze liggen voor het oprapen. Iedere ondernemer heeft een uniek verhaal. Een passie voor een ambacht, een bijzondere visie op de branche, een oplossing voor een bestaand probleem. Waarom die verhalen verteld moeten worden? Omdat dat verhaal onderdeel is van je identiteit, het versterkt je merk.

Als (merk) journalist vertel ik het verhaal van jouw organisatie. Positief, toegankelijk en authentiek, gebaseerd op hoe ik zelf in het leven wil staan.

Ik help je graag met teksten zowel on-als offline. Onder het genot van een kopje koffie kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Als ik niet jouw Lois Lane ben, dan zou ik zo maar eens je Superman kunnen zijn.